Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Αεροφλιτ

Σχολασα. Εχει καμια ωρα. Πφφ κουραση. Πρεπει να παρω ενα μπλοκακι να σημειωνω οσα περιεργα ακουω καθε μερα, τα ξεχναω πλεον.
-Δωσε μου ενα αεροφλιτ.
Μια φραση που ακουσα φετος το καλοκαιρι για πρωτη φορα ηταν "πρεπει να φλιταρουμε"!
Δηλαδη να ψεκασουμε με σπρει για τα κουνουπια. Το ειπε η Αργυρω ή η Φιφη, δεν θυμαμαι. Προφανως υπηρχε το φλιτ με το οποιο φλιταρανε!
-Τι ειναι το Αεροφλιτ ρε παππου;
-Αεροφλιτ.
Βγαζει ενα χαρτι με κατι καλικατζουρες...
-Για κουνουπια ή για κατσαριδες;
-Δεν ξερω.
-Ε, ασ΄το τοτε, θα παρεις την αλλη βδομαδα.
-Οχι, θα φωναζει.
Τρομαχτικο.
-Θα σου δωσω ενα για τα κουνουπια...μαλλον αυτο εννοει.
-Εχει καπου εδω κοντα καρτοτηλεφωνο;
Το ειδα το σεναριο, θα μου ζητησει το κινητο για να παρει τη γρια.
-Δε νομιζω...
-Εχεις τηλεφωνο;
-...
-Δωσε μου ενα τηλεφωνο.
-Πες το νουμερο να παρω.
-69......
-Ελα, παρε να μιλησεις, το πηρα το νουμερο.
-Οχι εσυ μιλα.
-Οχι εσυ, εγω τι δουλεια εχω; Δεν με ξερει.
Στο μεταξυ ειχε μαζευτει πολυς κοσμος και δεν προλαβαινα να εξυπηρετω.
-Δεν το σηκωνει.
Ηθελα να πω "πεθανε" αλλα για ενα περιεργο λογο υπαρχει κατι που φρεναρει τους ανθρωπους απο το να πουν αυτο που εχουν στο μυαλο τους. Σπαστικο δεν ειναι; Και ανειλικρινες. Πολλες φορες άλλα μου ερχονται στο μυαλο και άλλα λεω. Ή δεν λεω τιποτα. Οχι μονο κακα αλλά και καλα πραγματα.
-Ασ΄το τοτε και παιρνεις την αλλη φορα.
-Ειδες ποδαρικο που εχω;
Της πουτανας γινοτανε, ειχε μπλοκαρει το χωρο που ερχονται οι πελατες και δεν μπορουσα να εξυπηρετησω με αποτελεσμα να γινεται χαμος.
-Δωσε μου παλι το τηλεφωνο να παρω την κορη μου για να την παρει να της πει να το σηκωσει.
-Μα αφου δεν το σηκωνει.
-Αεροφλιτ...ετσι μου ειπε, δωσε μου ενα αεροφλιτ. Παρε λιγο ξανα.
Μα γιατι δεν του ειπα οτι δεν εχω; Το κανω συχνα, ακομα και οταν καταλαβαινω τι μπορει να θελουν κανω πως δεν καταλαβαινω και τους λεω οτι δεν εχω. Αυτο σιγουρα δεν ειναι μαρκετινγκ ουτε στρατηγικη πωλησεων αλλα δε με νοιαζει. Τωρα τι με επιασε;
-Ελα, παρε, μιλα.
-Ελα Ξανθιππη....Ξανθιππηηη....Ξανθιιιππηηηη...τι ειναι το Αεροφλιτ; Ααα..για τα αλατα του μπανιου...
-Δεν εχω.
-Για τα αλατα του μπανιου ειναι,αεροφλιτ, δωσ'μου ενα, αυτο που κανει δυομισι ευρω.
-ΔΕΝ ΕΧΩ.

Πληροφοριες για το Flit εδω
Αεροφλιτ για τα αλατα δεν υπαρχει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου