Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

Ρε...

....κοπριτες, αφηστε κανενα σχολιο.
Ο ακτινιδιος εγινε follower. Για να πω την αληθεια δεν ειμαι πολυ σιγουρος για το τι σημαινει αυτο. Thanx anyway. Ισως αργοτερα ερθει και ο νεκταρινιος.
Παρελαβα την προηγουμενη εβδομαδα και το πακετακι μου απο το e-store των Sonic Youth το πακετακι μου που περιειχε μεταξυ αλλων και ενα fantastico βιβλιαρακι, Sonic Youth Sensational Fix, ετσι το ζητας και στο φερνουνε. Εχει και δωρο 2 7ιντσα. Πραγματικα Sensational Fix, φωτογραφιες, συνεντευξεις, κειμενα, δημοσιευσεις, σχολια...εργο τεχνης. Ακσιzei.
Καποιο αρχιδακι εχθες το βραδυ μου εβαψε το αυτοκινητο με spray. Γαμω τη μανα σου πουστακι, να πεσεις με το παπακι και να μεινεις αναπηρος απο τα μαλλια και κατω μουνοπανο. Κι εγω ειχα κανει 2-3 γκραφιτι παλια αλλα σε τοιχο, που σαφως βαφεται πιο ευκολα και ανεξοδα και οχι σε αυτοκινητο. Ασε που τα σημερινα τσουτσεκια δεν ξερουν και να ζωγραφιζουν. Εγω ειχα κανει και καποιο σχεδιο. Τωρα παιρνουν ενα spray και γραφουν αυτες τις ακατανοητες μαλακιες, γραμματα μπλεγμενα μεταξυ τους. Οπως μου κανανε. Θες να γραψεις κατι βρε μαλακα? Γραψε να καταλαβουμε κι εμεις ρε κωλοτρυπιδα.
Η σημερινη νεολαια ειναι κατι τελειως ηλιθια παιδακια, καλα το λεω εγω. Ουτε καβλοσπυρα δεν εχουνε, ουτε για εκει δεν ειναι το μυαλο τους. Η γενια του τιποτα. Τα βλεπεις στις καφετεριες και τα λυπασαι.

1 σχόλιο: