Τρίτη 13 Απριλίου 2010

Dear Diary 13-04-10

Canon Eos Rebel T2i. Βαζω την αμερικανικη ονομασια του μοντελου (EOS 550d στην Ευρωπη) γιατι μολις σημερα την πηρα στα χερια μου απο την Αμερικη. Μου την εφερε ο πεθερος και προεκυψε και δωρο! Πολυ καιρο τωρα ηθελα να παρω μια DSLR φωτογραφικη. Τωρα μενει να μαθω να τη χρησιμοποιω σωστα, να αξιοποιησω τις δυνατοτητες της και να δω τις δικες μου. Επαιξα λιγο μεσα στο σπιτι...μου αρεσει εκ πρωτης οψεως.
Κουμπαρε εξ Αθηνων ελπιζω να εχω προοδευσει μεχρι τον Ιουνιο και να βγαλω ωραιες φωτογραφιες στο γαμο σας.
Αυριο θα παω στη δουλεια, εχω να παω 4-5 Τριτες. Για να δουμε, με θυμουνται οι πελατες;
Εχω συνηθισει να κοιμαμαι αργα αυτες τις μερες που δεν δουλευα. Ωραια ειναι, παντα μου αρεσε αυτη η ωρα 1 με 3 το βραδυ. Να καθομαι στην τηλεοραση ή στον υπολογιστη μεχρι να βαρυνουν τα ματια μου και να μην εχω το αγχος του πρωινου ξυπνηματος.
Τωρα που δεν εχει πολυ κρυο ανοιγω και το παραθυρο του σαλονιου και ακουω τα πουλακια που ειναι απεναντι στο δασος και ανοιγουν διαλογο. Κελαηδουν ωραια και εχουν μεγαλο ρεπερτοριο, οχι σαν τα καναρινια και τις καρδερινες που ειναι μονοτονα, αλλα δεν ξερω τι πουλια ειναι. Ισως αηδονια;
Γαμωτο πρεπει να προσπαθησω να νυσταξω, αυριο ξυπναω στις 06:30

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου