Τρίτη 6 Απριλίου 2010

Dear Diary 06-04-10 - The surprise!

Με ξυπναει μια μερα την προηγουμενη βδομαδα η Μυρτω και μου λεει
"Σηκω, σου εχω μια εκπληξη".
" Τι εκπληξη, Μερεντα;", ρωταω εγω νομιζοντας οτι εφτιαξε πρωινο.
Παω στο σαλονι, καθομαι....και μου φερνει μπροστα ενα ασπρο πλαστικο μακροστενο πραγμα, σαν ηλεκτρονικο θερμομετρο. Καταφερνω να εστιασω -ηταν πολυ κοντα στα ματια μου- και βλεπω...εγκυος!!!
Αυτο μου εφερε ο Αι Βασιλης για το Πασχα!!!
Ειδες ο κουτσος; Κε-μπααπ...
Το ποδι παει λιγο καλυτερα, περπαταω αλλα δεν μπορω να παω ακομα στη δουλεια. Ιδωμεν.
Θα επρεπε να πηγαινω και κολυμβητηριο αλλα αυτο που με βολευει ειναι ανοιχτο και εχει λιγο κρυο. Πηγα την προηγουμενη εβδομαδα στη θαλασσα. Εκανα το πρωτο μπανιο! Ενταξει μεχρι τη μεση μπηκα, αλλα μετραει. Πρεπει να περπαταω μεσα στο νερο για να γυμνασω το ποδι. Το νερο δεν ηταν πολυ κρυο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου