Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2009

No Time

Ελληνιστι, δεν προλαβαινω!
Η Κυριακη δεν φτανει, 6 μερες δουλεια την εβδομαδα, μ.ο. 65 ωρες, ειναι παρα πολλες. Πολυ πηξιμο.
Τωρα εκτυπωσα μερικες φωτογραφιες απο παλιοτερες συναυλιες, σταματησα γιατι μου τελειωσαν τα χαρτια.
Κι εχω ακομα να εκτυπωσω καμια 30αρια μονο απο συναυλιες. Για καθε φωτογραφια χρειαζεται περιπου ενα λεπτο!!! Γιατι πρεπει να τις διαλεξεις, να κανεις trimming, να τις βαζεις στο αλμπουμ, να τροφοδοτεις τον εκτυπωτη με χαρτι, να αλλαξεις μελανι καποιες φορες.
Επισης εχω να εκτυπωσω καμια 200αρια φωτογραφιες απο το καλοκαιρι (!) και καμια 100αρια απο το γαμο για να δωσω σε συγγενεις και φιλους.
Πρεπει καποια στιγμη να κανω back-up το σκληρο δισκο του υπολογιστη σε εναν εξωτερικο σκληρο.
Πρεπει να απλωσω τα ρουχα που εχω στο πλυντηριο.
Πρεπει αυριο ή μεθαυριο σε εργασιμη ωρα να παω στα Βασιλικα για να πληρωσω κατι που χρειαζεται ωστε να παρω την οικοδομικη αδεια.
Να βγαλω ολα τα χειμωνιατικα ρουχα απο ενα κουτι που τα εχω και να τα βαλω στην ντουλαπα.
Να παω να πλυνω το αυτοκινητο της δουλειας που εχει βρωμισει αρκετα, εχω κανενα διμηνο να το πλυνω.
Να παω να δω για καποια δωρα.
Να παω στη λογιστρια μεσα στην εβδομαδα.
Να κλεισω ραντεβου με την οδοντιατρο.
Να παω στον παθολογο για κατι εξετασεις γιατι το καλοκαιρι η χοληστερινη βρεθηκε στα υψη.
Και πολλες αλλες δουλειες......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου