Πέμπτη 23 Απριλίου 2009

Sounds Of The Universe - Depeche Mode

Λοιπον....
Στο πρωτο ακουσμα δεν μου αρεσε. Δεν το ακουσα ομως με το σωστο τροπο, το ακουσα στο αυτοκινητο, χωρις καλα ηχεια και συνομιλωντας. Τωρα το ακουω στο σπιτι πιο προσεκτικα. Για να δουμε....
1)In Chains
Aνω του μετριου, τα riffs μου φαινονται λιγο παρατερα.
2)Hole To Feed
Μετριο, δεν μου αρεσουν τα μπλιμπλίκια στο τελος.
3)Wrong
Καλο, θα μπορουσε να εχει καλυτερη παραγωγη (οπως ολος ο δισκος). Ο ηχος μου θυμιζει αλλο συγκροτημα (λχ Apoptygma Berzerk) πραγμα που ξενιζει.
4)Fragile Tension
Τι διαολο; Κι αυτο μου θυμιζει αλλο καλλιτεχνη (Fischerspooner). Εεει...που ειναι οι Depeche Mode?
5)Little Soul
Δεν μου αρεσει.
6)In Sympathy
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. Το ακους και λες 'Depeche Mode ειναι αυτοι'. Τηρουμενων των αναλογιων του δισκου, ειναι κομματαρα. Απλο, με ρυθμο και ωραιο.
7)Peace
Μουσικα ειναι Tour De France σε new version!! Instrumental θα ηταν καλο. Θα ψαξω εκδοση karaoke!
8)Come Back
Πολυς θορυβος. Στιχουργικα πολυ ρηχο.
9)Spacewalker
Και πανω που λες οτι θα βγει η Αρλεττα να τραγουδησει, το κομματι τελειωνει.
Η μερα φευγει, ο Spacewalker ερχεται!
10)Perfect
Αντε, το βαζω και αυτο στα καλα.
11)Miles Away/The Truth Is
Αυτο ειναι καλο
12)Jezebel
Σχεδον ολα τα κομματια που τραγουδαει ο Martin τα βαριεμαι. Δεν ειναι ασχημο, ισα-ισα εχει καλη μουσικη.
13)Corrupt
Κακο! Στα τελευταια 30 δευτερολεπτα περιεχει κρυφο μηνυμα!

Δεν υπαρχει κομματι που να μην τραγουδαει ο Gore. Ξεκινησε να κανει backing vocals και κοντευει να γινει front. Ο Gahan τα εφτυσε τελειως; Να δω ποιος θα τραγουδαει στις συναυλιες.
Αυτα my friends. Ετσι ειδα το δισκο σε ενα δευτερο ακουσμα.

Καθε σχολιο δεκτο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου